چرا صبحانه وعده غذایی مهم است؟

صبحانه را اغلب "مهمترین وعده غذایی روز" می نامند و دلیل خوبی هم دارد. همانطور که از نامش پیداست ، صبحانه دوره ناشتایی یک شبه را قطع می کند. این مقدار گلوکز شما را برای تقویت سطح انرژی و هوشیاری دوباره تأمین می کند ، در حالی که سایر مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای سلامتی را نیز تأمین می کند.

بسیاری از مطالعات فواید سلامتی خوردن صبحانه را نشان داده است. سطح انرژی و توانایی تمرکز شما در کوتاه مدت را بهبود می بخشد و می تواند به مدیریت بهتر وزن ، کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی در طولانی مدت کمک کند.

علی رغم فواید صبحانه برای سلامتی و سلامتی شما ، به دلایل مختلف ، بسیاری از افراد معمولاً از آن صرف نظر می کنند. خبر خوب این است که روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود صبحانه در روز مناسب تر باشد.

چرا صبحانه بسیار مهم است
وقتی از خواب شبانه خود بیدار می شوید ، ممکن است تا 10 ساعت غذا نخورده باشید. صبحانه ذخیره انرژی و مواد مغذی بدن شما را دوباره جبران می کند.

انرژی
منبع انرژی بدن گلوکز است. گلوکز از کربوهیدرات هایی که می خورید تجزیه و جذب می شود. بدن بیشتر انرژی خود را به صورت چربی ذخیره می کند. اما بدن شما مقداری گلوکز را نیز به عنوان گلیکوژن ذخیره می کند ، بیشتر آن در کبد و مقادیر کمتری در عضلات است.

در مواقع ناشتایی (نخوردن غذا) مانند یک شب ، کبد گلیکوژن را تجزیه کرده و به عنوان گلوکز در جریان خون آزاد می کند تا سطح قند خون شما ثابت بماند. این امر به ویژه برای مغز شما که تقریباً کاملاً به گلوکز برای تأمین انرژی متکی است بسیار مهم است.

صبح ، پس از 12 ساعت بدون غذا ماندن ، ذخیره گلیكوژن شما كم است. هنگامی که تمام انرژی موجود در ذخایر گلیکوژن شما تمام شد ، بدن شروع به تجزیه اسیدهای چرب کرده و انرژی مورد نیاز خود را تولید می کند. اما بدون کربوهیدرات ، اسیدهای چرب فقط تا حدی اکسید می شوند ، که می تواند سطح انرژی شما را کاهش دهد.

خوردن صبحانه سطح انرژی شما را بالا می برد و سطح گلیکوژن شما را آماده می کند تا متابولیسم بدن را در روز حفظ کند.

کنار گذاشتن صبحانه ممکن است روش خوبی برای کاهش مصرف کلی انرژی به نظر برسد. اما تحقیقات نشان می دهد که حتی با مصرف انرژی بیشتر ، صبحانه خواران نسبت به افرادی که تا اواخر روز غذا نمی خورند ، فعالیت بدنی بیشتری در صبح دارند.

برای آموزش و طرز تهیه صبحانه به سایت غذاپز مراجعه کنید.


می پسندم نمی پسندم

خرید آجر نسوز

مواد نسوز
در ساخت و نگهداری کوره های استودیوی سرامیک از مواد نسوز (موادی که در برابر دماهای بالا مقاومت می کنند) استفاده می شود. آجرهای نسوز ، الیاف سرامیک و نسوزهای ریخته شده سه نوع نسوز مورد استفاده در کوره ها هستند ، اما آجرهای آتش نشانی قابل توجه ترین هستند.

اگر نیاز به خرید آجر نسوز دارید، شرکت دیرگداز اهواز بهترین گزینه می باشد.

آجری با چهره های بسیار
آجر آتش نشانی اصطلاحی عمومی است که شامل هر آجری است که بتواند در حرارت و سرمایش مکرر در دامنه های مختلف دما مقاومت کند. علاوه بر این ، آجرهای آتش نشانی باید بتوانند در جوهای مختلف مقاومت کنند ، کیفیت های مختلف ساختاری یا عایقی را فراهم کنند و به دلیل دشواری در برش آنها ، باید به اشکال مختلف در دسترس باشند تا انعطاف پذیری را در طراحی و ساخت کوره ایجاد کنند.

سخت و نرم
آجر نسوز دو نوع دارد: آجر سخت و آجر نرم. آجرهای سخت بسیار متراکم و بادوام بوده و از نظر کیفیت ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را اغلب می توان به عنوان مولفه اصلی ساختمان کوره های بزرگ ، دودکش ها ، جعبه های آتش نشانی و درگاه های مشعل - در هرجای شعله مستقیم مشاهده کرد. آجرهای نرم سبک بوده و از بدنه سفالی نسوز حاوی مواد قابل احتراق ساخته شده اند. هنگام شلیک ، مواد می سوزند و اسفنجی مانند ماتریس جیب های هوا را می سوزانند ، که کیفیت عایق بندی آجر را فراهم می کند. این آجرها که به عنوان آجرهای نسوز عایق (IFB) نیز شناخته می شوند ، در حین پخت ، تقریباً نیمی از انرژی آجرهای سخت را جذب می کنند. آجر نرم از 2000 درجه فارنهایت تا 3300 درجه فارنهایت است و به عنوان آجر انتخابی برای ساخت کوره های برقی یا به عنوان آسترهای عایق در کوره های احیا استفاده می شود.

نمرات مهم هستند
ماده اصلی سازنده آجرهای نسوز ، شومینه است که بیشتر حاوی آلومینا و سیلیس است ، عناصری که توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا را دارند. آجرهای سخت بسته به ترکیب و خصوصیات آنها در چند درجه موجود است که کارآیی ترین استفاده از آنها را در ساخت تعیین می کند. ترکیبات آلومینای بالا از 50٪ آلومینا شروع می شود و برای بالاترین خلوص و گرانترین مقدار آلومینا به 98٪ افزایش می یابد. بسیار نادر است که یک سفالگر به محتوای آلومینا بیش از 70 require نیاز داشته باشد.

کم کار: به طور معمول حداکثر در دمای سرویس 1750 درجه فارنهایت درجه بندی می شود. در درجه اول برای دودکش های شومینه استفاده می شود و حاوی 24-26٪ آلومینا است.

وظیفه متوسط: درجه حرارت تا 2700 درجه فارنهایت دمای حداکثر سرویس. موارد استفاده شامل آسترهای پشتیبان ، کوره های سرامیکی و دودکش های با درجه حرارت پایین و حاوی 34-38٪ آلومینا است.

وظیفه بالا (آجر نسوز با کیفیت اول): درجه حرارت تا حداکثر 2850 درجه فارنهایت در سرویس گرمایی کاملاً عالی. برخی از جوها می توانند این درجه حرارت را چند صد درجه کاهش دهند و حاوی 36-40٪ آلومینا است. موارد استفاده شامل دیگهای بخار ، کوره های سرامیکی ، دودکش ها و روکش های پشتیبان است.

Super Duty: درجه حرارت تا 2900 درجه فارنهایت در سرویس گرمایی خالص. برخی از جوها می توانند این درجه حرارت را چند صد درجه کاهش دهند. همان مواردی که در درجه حرارت بالاتر مربوط به کار زیاد است. حاوی 40-44٪ آلومینا است.

سوپر وظیفه با شدت بالا: درجه حرارت بین 3000 درجه فارنهایت - 3150 درجه فارنهایت. یک نسخه سوخته بالاتر از آجر نسوز فوق العاده وظیفه برای کاهش تخلخل ، افزایش قدرت بدنی و بهبود مقاومت در برابر حمله قلیایی و تجزیه مونوکسیدکربن طراحی شده است. حاوی 40-44٪ آلومینا است.


می پسندم نمی پسندم

ترموکوپل چیست؟

ترموکوپل سنسوری برای اندازه گیری دما است. این سنسور از دو سیم فلزی بی شباهت تشکیل شده است که از یک انتها به هم متصل شده و در انتهای دیگر آن به دماسنج ترموکوپل یا دستگاه دارای قابلیت ترموکوپل دیگر متصل شده است. در صورت پیکربندی صحیح ، ترموکوپل ها می توانند اندازه گیری دما را در دامنه وسیعی از دما انجام دهند.

برای خرید ترموکوپل به سایت پایاسنس مراجعه کنید.

ترموکوپل ها به دلیل تطبیق پذیری خود به عنوان سنسورهای دما معروف هستند بنابراین معمولاً در طیف وسیعی از برنامه ها استفاده می شوند - از ترموکوپل صنعتی تا ترموکوپل معمولی که در تاسیسات و وسایل معمولی وجود دارد. با توجه به طیف گسترده ای از مدل ها و مشخصات فنی ، درک ساختار اساسی آن ، نحوه کار ، دامنه آن برای تعیین بهتر نوع و ماده مناسب ترموکوپل برای کاربرد شما بسیار مهم است.

ترموکوپل سیم دار مهره ترموکوپل سیم دار
ترموکوپل سیم مهره ای ساده ترین شکل ترموکوپل است. این شامل دو قطعه سیم ترموکوپل است که با یک مهره جوش خورده به هم متصل شده اند. از آنجا که دانه ترموکوپل در معرض دید است ، محدودیت های کاربردی مختلفی وجود دارد. از ترموکوپل سیم مهره ای نباید با مایعاتی استفاده شود که می تواند آلیاژ ترموکوپل را خورده یا اکسید کند. سطوح فلزی نیز می تواند مشکل ساز باشد. غالباً از سطوح فلزی ، به ویژه لوله ها برای سیستم های الکتریکی زمین استفاده می شود. اتصال غیر مستقیم به سیستم الکتریکی می تواند اندازه گیری ترموکوپل را تحت تأثیر قرار دهد. به طور کلی ، ترموکوپل های سیم دار مهره ای انتخاب خوبی برای اندازه گیری دمای گاز هستند. از آنجا که می توان آنها را بسیار کوچک کرد ، آنها همچنین زمان پاسخ بسیار سریع را فراهم می کنند. پروب ترموکوپل مشترک انتقال ، این ساده ترین سنسورهای دما هستند
یک پروب ترموکوپل متشکل از سیم ترموکوپل است که درون یک لوله فلزی قرار دارد. از دیواره لوله به عنوان غلاف پروب یاد می شود. مواد غلاف معمول شامل فولاد ضد زنگ و Inconel® است. اینکونل از دمای بالاتر از فولاد ضد زنگ پشتیبانی می کند ، با این حال ، فولاد ضد زنگ اغلب به دلیل سازگاری گسترده با مواد شیمیایی ترجیح داده می شود. برای دمای بسیار بالا ، سایر مواد غلاف عجیب و غریب نیز موجود است. خط پروب های ترموکوپل عجیب و غریب را در دمای بالا مشاهده کنید.

نوک پروب ترموکوپل در سه سبک مختلف موجود است. زمین گیر ، بی اساس و در معرض دید. با نوک زمین ترموکوپل در تماس با دیواره غلاف است. یک اتصال زمینی زمان پاسخ سریع را فراهم می کند اما بیشتر در معرض حلقه های زمینی الکتریکی است. در اتصالات فاقد زمین ، ترموکوپل با یک لایه عایق از دیواره غلاف جدا می شود. نوک ترموکوپل با اتصال در معرض بیرون از دیواره غلاف بیرون زده است. ترموکوپل های اتصال در معرض برای اندازه گیری هوا مناسب ترین هستند
اندازه گیری دمای یک سطح جامد برای اکثر انواع سنسورهای دما دشوار است. برای اطمینان از اندازه گیری دقیق ، کل منطقه اندازه گیری سنسور باید با سطح تماس داشته باشد. این کار هنگام کار با یک سنسور سخت و یک سطح سخت است. از آنجا که ترموکوپل ها از فلزات قابل انعطاف ساخته شده اند ، اتصال می تواند به صورت صاف و نازک تشکیل شود تا حداکثر تماس را با یک سطح جامد سخت داشته باشد. این ترموکوپل ها یک انتخاب عالی برای اندازه گیری سطح هستند. ترموکوپل حتی می تواند در مکانیزمی ساخته شود که می چرخد ​​، و آن را برای اندازه گیری درجه حرارت یک سطح متحرک مناسب می کند. نوع K ChrOMEGA ™ / AlOMEGA است.


می پسندم نمی پسندم

بهترین نرم افزار حسابداری

Amy تصمیم می گیرد لباس تعطیلات خود را از فروشگاه همیشگی خرید کند. بنابراین گوشی همراه را بر میدارد و مدل های لباس موجود در فروشگاه را از طریق اینترنت بررسی می کند. بعد از انتخاب برای خریدن سایز و رنگ مناسب به نزدیکترین شعبه فروشگاه می رود. مسئول فروش به امی کفش و کیف متناسب با مدل انتخابی را پیشنهاد می دهد. امی با اسکن بارکد روی کیف و کفش توسط گوشی خود قیمت آنها را مشاهده می کند و قبل از تصمیم گیری عکس کفش و لباس را برای دوستانش می فرستد و در همان لحظه نظر آنها را دریافت می کند؛ درنهایت با اسکن بارکد کفش توسط گوشی، آن را به فاکتور خرید خود اضافه می کند. قبل از خروج از فروشگاه متوجه بخش پیشنهادات فصلی فروشگاه می شود که با اسکن بارکد چند کالا و محاسبه بودجه خود تصمیم می گیرد چند خرید دیگر هم انجام دهد.

این داستانی است که مجله Harvard business review (چاپ 2011) به عنوان آینده خرده فروشی در مقدمه یک مقاله چاپ کرده است، داستانی که امروزه برای ما فرایندی مرسوم در خرید تبدیل شده است. اما با وجود این، صنعت خرده فروشی هنوز در حال تغییر است و با وجود تغییرات تکنولوژی تجربه های خرید اینترنتی متفاوتی خواهیم داشت. در ادامه با تغییرات صنعت خرده فروشی به واسطه همه گیری ویروس کرونا آشنا می شویم.

 

محور اصلی فعالیت های هر کسب وکاری ارائه محصولات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان است. در واقع فروش عامل اصلی و حیاتی در بقاء کسب وکارها است و رقابت اصلی بر سر جلب توجه مشتریان برای انتخاب خدمات و محصولات ارائه شده است. خرده فروشی را به عنوان تمام فعالیت هایی که برای ارائه خدمات و محصولات به مصرف کننده نهایی انجام می شود، تعریف کرده اند. امروزه خرده فروشی طیف وسیعی از خدمات و محصولات را شامل می شود که به بخش مهمی از اقتصاد جهانی تبدیل شده است.

با توجه به اینکه خرده فروشی پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده به حساب می آید، از طریق نوع ارتباط با مشتریان و ایجاد تجربه خرید می تواند بر میزان فروش نهایی شرکت تأثیر بگذارد.

خرده فروشی در علم بازاریابی به سه نوع خرده فروشی فروشگاهی، خرده فروشی غیرفروشگاهی و موسسات خرده فروشی تقسیم شده است که امروزه خرده فروشی فروشگاهی به ویژه فروشگاه های زنجیره ای جایگاه ویژه ای در تأمین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان پیدا کرده اند.

اغلب در ذهن ما فروشگاه های فیزیکی به عنوان خرده فروش تعریف شده است. اما با ورود فروشگاه های آمازون و ebay به بازار کار و استقبال مردم به دلیل تأمین نیازهای آنها به شیوه ای مناسب تر شاهد رشد هر روزه سبک جدیدی از خرده فروشی هستیم. خرید اینترنتی به عنوان نفوذ فناوری اینترنتی به طور مستمر در حال رشد است و سهمی عمده در رشد اقتصادی جامعه دارد.

به دلیل تغییر در سبک زندگی، افراد زمان کمی برای رفتن به فروشگاه ها و خرید کالای مورد نیاز خود دارند. به همین دلیل فرصت مناسبی برای فروشگاه های اینترنتی به وجود آمده است تا با در معرض نمایش گذاشتن انواع کالا و محصولات خود، در کنار امکان مقایسه قیمت محصولات، خدمات دیگری چون ارسال رایگان و تضمین کیفیت و امکان مرجوع کردن کالا به مشتریان خود ارائه دهند. با رشد همه جانبه فروشگاه های اینترنتی، توزیع انواع محصولات با روش های نوین و بازاریابی به کمک فضای مجازی تغییرات چشمگیری در خرده فروشی را شاهد هستیم. به گونه ای که رشد فروش اینترنتی در تمام کشورها رو به رشد بوده و درنتیجه سهم قابل توجهی از خرده فروشی را در اقتصاد جهانی به خود اختصاص داده است.

از انجا که مدیریت مالی و حسابداری نقشی مؤثر در موفقیت کسب وکار دارد، انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز کسب وکار می تواند به آسانتر شدن عملیات ها کمک کند. همچنین لازم به تأکید است در فروشگاه های اینترنتی، متصل بودن بخش فروش به نرم افزار حسابداری می تواند منجر  به بهبود مدیریت موجودی و میزان فروش محصولات شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای فروشگاه اینترنتی خود به دنبال نرم افزار حسابداری مناسب با امکان اتصال به فروش اینترنتی باشید تا بتوانید بسیاری از امکانات مطرح شده در بحث ارتباط با کاربران فروشگاه را پیاده سازی نمایید.


می پسندم نمی پسندم

برش لیزر آهنگ چگونه کار میکند؟

چرا از لیزر برای برش استفاده می شود؟

از لیزر برای اهداف مختلفی استفاده می شود. یکی از روشهای استفاده از آنها برش صفحات فلزی است. بر روی فولاد خنک ، فولاد ضد زنگ و ورق آلومینیوم ، فرایند برش لیزر بسیار دقیق است ، کیفیت برش بسیار خوبی دارد ، عرض پوسته بسیار کمی دارد و منطقه تحت تأثیر حرارت کوچک است ، و برش اشکال بسیار پیچیده و سوراخ های کوچک را ممکن می کند.

برای سفارش برش لیزر آهن با سایت پارسیان لیزر در تماس باشید.

اکثر مردم قبلاً می دانند که کلمه "LASER" در واقع مخفف کلمه تقویت نور با تابش تابش تحریک شده است. اما چگونه نور ورق فولادی را برش می دهد؟

پرتوی لیزر ستونی با نور بسیار شدید ، با یک طول موج یا رنگ است. در مورد لیزر CO2 معمولی ، این طول موج در قسمت مادون قرمز طیف نور است ، بنابراین برای چشم انسان قابل مشاهده نیست. قطر پرتو فقط در حدود 3/4 اینچ است که از طریق تشدید کننده لیزر ، که پرتو را ایجاد می کند ، از طریق مسیر پرتو دستگاه حرکت می کند. قبل از اینکه بالاخره روی صفحه متمرکز شود ، ممکن است توسط تعدادی آینه یا "خم کن های تیرچه" در جهات مختلف برگشت شود. پرتوی لیزر متمرکز درست قبل از برخورد به صفحه از سوراخ یک نازل عبور می کند. همچنین از طریق آن سوراخ نازل یک گاز فشرده مانند اکسیژن یا نیتروژن جریان دارد.

فوکوس کردن پرتو لیزر توسط لنز مخصوص یا آینه منحنی انجام می شود و این در سر برش لیزر صورت می گیرد. پرتو باید دقیقاً متمرکز شود تا شکل نقطه کانونی و چگالی انرژی در آن نقطه کاملاً گرد و سازگار باشد و در نازل متمرکز باشد. با تمرکز پرتو بزرگ به یک نقطه دقیق ، تراکم گرما در آن نقطه بسیار شدید است. به استفاده از ذره بین برای تمرکز اشعه خورشید بر روی یک برگ فکر کنید و اینکه چگونه می تواند آتش سوزی ایجاد کند. اکنون به فکر تمرکز 6 کیلووات انرژی در یک نقطه واحد باشید و می توانید تصور کنید که آن نقطه چقدر گرم خواهد شد.

چگالی توان بالا منجر به گرم شدن سریع ، ذوب شدن و بخار شدن جزئی یا کامل مواد می شود. هنگام برش فولاد ملایم ، گرمای پرتوی لیزر برای شروع یک فرآیند سوختن معمول "سوخت اکسی" کافی است و گاز برش لیزر اکسیژن خالص خواهد بود ، دقیقاً مانند یک مشعل سوخت اکسیژن. هنگام برش فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ، پرتوی لیزر به راحتی مواد را ذوب می کند ، و برای از بین بردن فلز مذاب از پوسته از نیتروژن فشار بالا استفاده می شود.

روی یک برش لیزری CNC ، سر برش لیزری از روی صفحه فلزی به شکل قسمت مورد نظر منتقل می شود ، بنابراین قسمت را از صفحه برش می دهد. یک سیستم کنترل ارتفاع خازنی فاصله بسیار دقیقی بین انتهای نازل و صفحه ای که برش داده شده را حفظ می کند. این فاصله مهم است ، زیرا تعیین می کند که نقطه کانونی نسبت به سطح صفحه چه نسبی باشد. کیفیت برش می تواند با بالا بردن یا پایین آوردن نقطه کانونی از بالای سطح صفحه ، در سطح یا دقیقاً زیر سطح تحت تأثیر قرار گیرد.

پارامترهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که بر کیفیت برش نیز تأثیر می گذارد ، اما هنگامی که همه به درستی کنترل شوند ، برش لیزری یک فرآیند برش پایدار ، قابل اعتماد و بسیار دقیق است.


می پسندم نمی پسندم

خرید بازدید سایت

یکی از روش های موثر که به طور مستقیم در رتبه وب سایت شما در نتایج گوگل موثر است و به در نتیجه باعث افزایش ورودی گوگل برای سایت شما به صورت کاملا طبیعی می شود، بازدید مستقیم وب سایت شماست.

برای خرید بازدید از سایت به سایت بازدید یار مرجاعه کنید.

بازدید سایت شما، نشان دهنده میزان برند بودن و شناخته بودن وب سایت شماست و یکی از شاخص های برجسته و پر وزن در سطح کل دامنه شماست.به این صورت که هر چقدر بازدید مستقیم طبیعی شما با نرخ دفع کاربر پایین و مناسب به همراه کلیک روی لینک های داخلی ، Page View و بازگشت کاربران (کاربران وفادار) ، بیشتر باشد، سایت شما دارای اعتباری بیشتری نزد گوگل می شود زیرا گوگل از این طریق متوجه می شود که شما بجز موتور جستجو و تبلیغات کلیکی، نزد اذهان عمومی، شناخته شده هستید.

منظور ما از ورودی مستقیم، افزایش بازدید سایت روی صفحه نخست شماست. چون در حالت طبیعی، کسی آدرس صفحات شما را حفظ نمیکند. بلکه ادرس سایت شما را می داند که اسم دامنه شماست و یا از تاریخچه مرورگر خود یا بوکمارک خود وارد سایت شما می شود.ممکن است بخشی از نام شما را تایپ کند و سپس با پیشنهاد مرورگر روی سایت شما کلیک کند و به این شکل افزایش بازدید سایت به صورت مستقیم اتفاق می افتد.

اما برعکس، خرید بازدید سایت روی صفحات داخلی، کمتر اتفاق می افتد.ولی زمانی که سایتی برندینگ خود را متوقف کرده است، یا فقط کمپین های تبلیغاتی از تلگرام یا اینستاگرام یا پیامکی دارد، بازدید مستقیم برای صفحات داخلی که تبلیغ کرده است، به وفور اتفاق می افتد.در حقیقت افزایش بازدید سایت به صورت مستقیم می تواند از کمپین های تلگرام و اینستاگرام و پیامکی و هر سایتی ارجاع دهنده ای که noreferrer هست انجام شود.

سیستم بازدید یار این قابلیت را دارد که شما بتوانید مشخص کنید هر کاربر چه مدتی در صفحه باقی بماند و روی لینک های داخلی سایت شما تا چندین سطح کلیک کند.

خبر خوب این است که خرید بازدید وب سایت به صورت بازدید مستقیم به شرط حفظ رضایت کاربر، تاثیر زیادی در رتبه گوگل تک تک صفحات سایت دارد و یکی از سیگنال های قوی رتبه بندی گوگل است که این این فاکتور هم توسط تیم بازدیدیار تست شده است و هم شرکت های تحقیقاتی و مشاوره جهانی در حوزه سئو مثل Semrush تأیید کرده اند.
به این صورت که گوگل متوجه می شود این سایت، شناخته شده است که این مقدار بازدید کننده مستقیم دارد.طبیعتا سایتی که روزانه بازدیدکننده مستقیم دارد و کاربران زیادی با روزانه با تایپ آدرس سایت وارد آن می شوند، سایتی است که در حوزه خودش مشهور است و هرچقدر این بازدید ها بیشتر باشد طبیعتا شهرت بیشتری دارد.
 
همانطور که الکسا بدون هیچ آمارگیری روی سایت شما، ترافیک شما را متوجه می شود و حتی سطح رضایت کاربر، کلیک های داخلی یا همان Page View و Bounce Rate و میزان ماندگاری کاربران در سایت شما را تا حدودی متوجه می شود، گوگل هم می تواند بازدید ها و سطح رضایت کاربران سایت شما را تشخیص دهد. این کار از طریق ارتباط با Service Provider های جهانی انجام می شود و میزان Request ها به هر سایت از طریق آنها، قابل رصد است که کاربران معمولی به جز سایت های خود توسط آمارگیر ها، به چنین اطلاعاتی از سایت های دیگر دسترسی ندارند.
اشتباه رایجی که وجود دارد این است که بسیاری از وب مستران تصور می کنند صرفا افزایش بازدید گوگل در رتبه بندی سایت ها در نتایج گوگل موثر است.در حالی که اینطور نیست.بلکه سیگنال های برند و رفتار کاربر در این موضوع از اهمیت ویژه ای دارند که توسط بازدیدیار می توانید همه این موارد را با هزینه کم تقویت کنید.

می پسندم نمی پسندم

خرید لوازم جانبی موبایل


 از اولین تلفن های همراه فقط برای برقراری و دریافت تماس استفاده می شد و آنقدر حجیم بودند که حمل آنها در جیب غیرممکن بود. این تلفن ها از RFID ابتدایی و سیستم های بی سیم برای انتقال سیگنال از نقطه پایانی PSTN کابل استفاده می کنند.

بعداً تلفن های همراه متعلق به شبکه جهانی ارتباطات سیار (GSM) قادر به ارسال و دریافت پیام های متنی شدند. با تکامل این دستگاه ها ، آنها کوچکتر شده و ویژگی های بیشتری به آن اضافه می شوند ، مانند سرویس پیام رسانی چندرسانه ای (MMS) که به کاربران امکان ارسال و دریافت تصاویر را می دهد.

اکثر این دستگاه های دارای قابلیت MMS نیز به دوربین مجهز بودند که به کاربران امکان می داد عکس بگیرند ، زیرنویس اضافه کنند و آنها را برای دوستان و اقوام خود که تلفن های دارای قابلیت MMS دارند نیز ارسال کنند.

برای خرید لوازم جانبی موبایل به فروشگاه اینترنتی بابافون مراجعه کنید.

همراه با پیامک و ویژگی های دوربین ، ساخت تلفن های همراه با قابلیت محدود دسترسی به اینترنت ، معروف به "خدمات داده" آغاز شد. اولین مرورگرهای تلفن اختصاصی بودند و فقط برای استفاده از بخش کوچکی از اینترنت مجاز بودند و به کاربران اجازه می دهند به مواردی مانند وضعیت آب و هوا ، اخبار و به روزرسانی های ورزشی دسترسی داشته باشند.

سرانجام ، سازندگان تلفن شروع به مهندسی این تلفن ها برای دسترسی به کل اینترنت کردند و مدیران وب برای انواع مشاغل ، دفاتر دولتی و دارندگان دامنه دیگر شروع به ایجاد پاسخگویی در وب سایت ها برای دسترسی به تلفن های همراه کردند. این روند که "طراحی پاسخگو" نامیده می شود ، چهره اینترنت را تغییر داد و معاملات تلفن همراه سهم بیشتری از فروش تجارت الکترونیکی و سایر فعالیت ها را تشکیل می دهد.


یک تلفن همراه معمولاً در یک شبکه تلفن همراه کار می کند ، که از سایت های تلفن همراه پراکنده در شهرها ، حومه ها و حتی مناطق کوهستانی تشکیل شده است. اگر یک کاربر واقعاً در منطقه ای واقع شود که هیچ سیگنالی از طرف هیچ یک از سلولهای تلفن همراه متعلق به ارائه دهنده شبکه تلفن همراه که وی در آن مشترک است وجود ندارد ، نمی توان تماس ها را در آن مکان برقرار یا دریافت کرد.

با این حال ، شبکه های تلفن همراه مورد استفاده برای تلفن های همراه ، که اکنون با طراحی مدرن "تلفن های هوشمند" نامیده می شوند ، نیز تکامل یافته اند. در عین حال ، شبکه های مورد استفاده هوشمند نیز تکامل یافته اند.

ابتدا ، شبکه ارتباطات از راه دور 4G با استفاده از مواردی مانند آرایه های آنتن هوشمند و "پارچه های" شبکه به نقطه ، سیستم انتقال تمام اینترنت را پیشگام کرد. در حالی که هنوز "شبکه تلفن همراه" نامیده می شد ، 4G به جای سوئیچینگ مدار تلفن سنتی ، به انتقال IP متکی بود ، که منجر به بازده و گیرایی خاص شد.

اکنون ، یک مدل غالب به نام 5G در سراسر جهان در حال گشودن است. سیستم 5G از امواج فرکانس بالاتر و ساختار سلول نزدیک تری استفاده می کند که سبک شبکه را تغییر می دهد و نوید پهنای باند بیشتری را برای کاربران می دهد.

در سمت دستگاه ، با ادامه تولید تلفن های هوشمند جدید توسط شرکت ها ، دو سیستم عامل اصلی ظهور کرده اند. سیستم عامل های اپل و اندروید توسط تولیدکنندگان مختلف در سهم شیر گوشی های هوشمند جدید نصب شده اند.

با استفاده از هر دو سیستم عامل سیستم عامل ، ساخت صدها نوع عملکرد مختلف در تلفن های هوشمند مدرن از طریق طراحی برنامه های موبایل یا "برنامه ها" برای مهندسان به یک امر عادی تبدیل شده است. فروشگاه های برنامه خرید و استفاده از این برنامه های متنوع را تسهیل می کنند.


می پسندم نمی پسندم

مزایای دکتر آنلاین


درک اینکه شما یک مسئله بهداشتی دارید که نیاز به مراقبت پزشکی دارد ، می تواند استرس زا باشد و هم اضطراب را تحریک کند. امروز ، با داشتن لیست های پایان ناپذیر و برنامه های شلوغ ، وقت گذرانی از زندگی پر هرج و مرج برای مراجعه به دکتر می تواند دشوار باشد. طی مسافت طولانی تا جراحی پزشکان و سپس ، به طور حتم انتظار برای دیدن صف های طولانی برای افرادی که در یک برنامه فشرده هستند بسیار وقت گیر است. با تشکر از مشاوره آنلاین پزشکان ، تشخیص ، تجویز و درمان مشکلات شما بدون صرف وقت برای مسافرت به و از پزشکان و انتظار در صف ، یک گزینه است.

اگرچه قابل درک است که ، در بعضی موارد ، مراجعه حضوری به پزشک ضروری است (به عنوان مثال ، یک پزشک آنلاین قادر به بررسی فیزیکی پای شما برای شکستگی استخوان نیست) ، مواردی وجود دارد که یک پزشک آنلاین می تواند به همان اندازه موثر باشد. پزشکان آنلاین می توانند به شرح علائم پاسخ دهند ، سابقه سلامتی شما را تعیین کرده و برای شرایط معمول دارو تجویز کنند - چیزی که باعث صرفه جویی در وقت مردم در سراسر انگلیس می شود.

در زیر ، برخی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکان را بررسی می کنیم. اگر با مسئله بهداشتی روبرو هستید که اضطراری نیست و نیاز به مراقبت فوری پزشکی ندارد ، یک مشاوره پزشکی آنلاین ممکن است برای شما مناسب باشد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

مشاوره پزشکی سریع 24/7 بصورت آنلاین دریافت کنید
شاید یکی از بزرگترین مزایای داشتن مشاوره پزشکی آنلاین این است که برای معاینه لازم نیست در یک کلینیک یا پزشکان منتظر بمانید. درعوض ، می توانید اطلاعات و علائم خود را در هر زمان ، با اطمینان و محرمانه ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید. پزشکان آنلاین در تمام ساعات روز در دسترس هستند. اگر ناگهان در شب احساس ناراحتی از خواب بیدار شوید یا اگر بعد از یک روز طولانی به خانه برگشتید و بیش از حد احساس ناراحتی می کنید تا دوباره بیرون بروید ، مشاوره پزشکی آنلاین می تواند پاسخ های فوری به شما ارائه دهد.

وقتی برای تعیین وقت قبلی با پزشکان تماس می گیرید ، ممکن است در بعضی موارد ساعت ها ، روزها یا حتی هفته ها طول بکشد تا مشاهده شود. البته ، برای بسیاری از افراد ، این مناسب نیست - خصوصاً اینکه انتظار طولانی مدت برای مراجعه به پزشک برای یک مسئله پزشکی می تواند اضطراب را تحریک کند. در عوض ، مشاوره های آنلاین در هر زمان و هر زمان از صفحه نمایش شما در دسترس هستند. این سرویس همچنین برای پیرمردها یا کسانی که شکننده هستند و نمی توانند از خانه به راحتی به پزشکان سفر کنند خدمات بسیار مفیدی است.

از گمنامی خود لذت ببرید
برای بسیاری از ما ، بحث در مورد مسائل مربوط به بهداشت خصوصی و علائم پزشکی شخصی امری شرم آور و ناراحت کننده است - حتی اگر در خلوت اتاق پزشک باشد. متأسفانه ، بسیاری از مردم در صورت خجالت از گفتگو در مورد مسئله خود ، از مراجعه به پزشک خودداری می کنند. با این حال ، اگر بدون نیاز به کمک پزشکی طولانی مدت مشکلی را رها کنید ، این می تواند خطرناک و ناسالم باشد.

هنگامی که از خدمات مشاوره آنلاین استفاده می کنید ، می توانید از طریق راحتی منزل خود با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید - چیزی که می تواند افراد را ترغیب کند تا زودتر کمک بگیرند. احساس آرامش هنگام بحث در مورد مسائل شما بسیار مهم است. بیان واضح علائم و نگرانی های شما برای یافتن ریشه این مشکل کلیدی است. هنگام برقراری ارتباط آنلاین با پزشک ، می توانید از گمنامی خود لذت ببرید و آزادانه در مورد مسائل پزشکی خود صحبت کنید بدون اینکه دچار خجالت شوید.

بدون محدودیت مکان
هر بار که به پزشک مراجعه می کنید ، باید سفر کنید تا به آنجا بروید - خواه این وسیله رانندگی خود را به آنجا برسانید ، سوار اتوبوس شوید یا از دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید که شما را رانندگی کنند. علاوه بر این ، به ترافیک ، هزینه بنزین و زمان صرف شده در انتظار اتوبوس فکر کنید ...

برای کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند ، دسترسی آسان به پزشک ممکن است دشوار باشد ، نیازی به گفتن نیست که گران و وقت گیر است. دسترسی به مشاوره پزشکی از طریق پزشک آنلاین نیاز به سفر را از بین می برد ، همچنین برای کسانی که از شرایطی که تحرک آنها را کاهش می دهد یا کسانی که در مناطق دورافتاده ای که مجبور به سفر به نزدیکترین شهر یا شهر هستند برای مراقبت های پزشکی زندگی می کنند ، بسیار دشوار است. .

هنگامی که از یک درگاه آنلاین مشاوره با پزشک استفاده می کنید ، متخصصان پزشکی که در تمام نقاط کشور تمرین می کنند در یک مکان در دسترس هستند. شما بدون نیاز به مسافرت به محدوده وسیعی از متخصصان پزشکی باتجربه و بسیار آموزش دیده دسترسی نامحدود دارید. شاید شما به طور منظم برای تجارت سفر می کنید. در این صورت ، ممکن است دریابید که اغلب از پزشک خود دور هستید. از آنجا که در مورد مشاوره پزشکی آنلاین هیچ محدودیتی در مکان وجود ندارد ، حتی اگر دور باشید می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

منبع: https://doctor-yab.ir/


می پسندم نمی پسندم

خرید عطر ابرکرومبی اند فچ

کشور مبدا تولید کننده: آمریکا

فعالیت اصلی: مد

شرکت مادر: Estee Lauder

یک شرکت آمریکایی فعال در زمینهٔ تولید پوشاک و با تمرکز بر لباس‌های جوانان می‌باشد که در سال ۱۸۹۲ در منهتن نیویورک تأسیس شده‌است.

مؤسس‌های این شرکت دیوید ابرکرمبی و عذرا فچ می‌باشند.

برای خرید عطر ابرکرومبی فچ به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

دیوید ابرکرومبی، یک مکتشف و معدن یاب و نقشه بردار خطوط راه آهن بوده است.

علاقه و عشق او به فضاهای باز، بر روی فروشگاه و شرکت او نیز تأثیر  گذاشته است. و آن را مختص به وسایل و لوازم چادر زدن، ماهیگیری و شکار نموده است. ارباب رجوع ها و مشتریان او اکثراً شامل شکارچیان و مکتشف ها می باشد.
ازرا فیچ (Ezra Fitch) وکیلی در نیویورک بود که مسیرها و تلاشهای زیادی را بهمراه ابرکرومبی  برای شرکت طی  نمود و در سال 1900 بواسطه جستجوهای برجستهه اش در این موارد با Abercrombie شریک شد.

این شرکت مالک هالستر کو نیز می‌باشد که خودش سازنده پوشاک جوانا 14 تا 18ساله می باشد.

این برند پس از کش و قوص های فراوان وتعطیلی که در سال 1976 در کارنامه اش اتفاق افتاد، یک سال بعد به وسیله‌ی خرده‌فروشی تگزاسی با نام کالاهای ورزشی اوشمان و با خرید نام تجاری ابرکرومبی اند فچ دوباره احیا شد.

شرکت جدید در درجه‌ی اول به عنوان شرکت سفارش‌های پستی به همراه بوتیک‌هایی در بورلی هیلز کالیفرنیا، دالاس تگزاس و شهر نیویورک در ایالت نیویورک فعالیت می‌کرد.

در سال ۱۹۸۸، شرکت تولید پوشاک آمریکایی با نام د لیمیتد، نام و حوزه‌ی عملکردی این شرکت را خریداری کرد و نام تجاری آن را به عنوان برند سبک زندگی و لباس‌های غیر رسمی لوکس و نفیس، با در نظرگیری جوانان به عنوان جامعه‌ی هدف، از نو مطرح کرد.

امروزه A&F یک شرکت موفق است. این شرکت همچنین مجلهA&F را به صورت سه ماهه منتشر میکند که نه تنها لباس بلکه سبک و شیوه زندگی را نیز ، بفروشش میرساند.

سال 1997 اولین حرکت خودر را در زمینه عطر سازی انجام داد که حاصل آن ادکلن مردانه Woods بود، مدت زمانی این تنها ادکلن این برند بود که تولیدش به دلایلی متوقف شد.

در سال2002 بود که ادکلنی Fierce با طراحی خاص و زیبا را به بازار کرد و از آن به عنوان امضا برند نام برد.

در طراحی آن از نیم تنه لخت مردی استفاده شده که به طراحی زیبای این محصول کمک شایانی کرده است.

از ادکلنهای معروف این برند میتوان مواردی را نام برد:

  • Fierce For men
  • First Instinct
  • Authentic Ma
  • Perfume No.1 FOR Women
  • Abercrombie and Fitch

می پسندم نمی پسندم

10 شرکت برتر آسانسور

معرفی 10 شرکت برتر تولید کننده آسانسور توسط تهران کلایمر

برای آشنایی بیشتر با سایر دستگاه های آسانسور ، بالابر ، داربست و کلایمر  به وبلاگ تهران کلایمر مراجعه کنید.

1 - Kone

KONE Oyj یک شرکت فنلاندی است که در بورس سهام هلسینکی فهرست شده و چهارمین تولید کننده پله برقی جهان در جهان است.

دفتر مرکزی آن در اسپو است. درآمد سالانه بالغ بر 4.9 میلیارد یورو است و نیروی کار شامل 33800 کارمند توزیع شده در 800 شرکت تابعه در 50 کشور است.

Kone آسانسور ، پله برقی ، درب و سیستم تخلیه تولید می کند که در 80 کشور جهان به بازار عرضه می شود. آزمایشات آسانسور آن در زیر زمین ، به طور خاص در 333 متر ، در طولانی ترین سالن آزمایش جهان واقع در Lohja ، فنلاند انجام می شود.

سرعت آسانسورها در تاسیسات به 62 کیلومتر در ساعت می رسد. این شرکت در 27 اکتبر 1910 به عنوان یک شرکت سهامی عام تاسیس شد.

نام Kone از فنلاندی آمده و به ماشین ترجمه می شود. در سال 1970 این شرکت اولین شرکت تاسیس شده در خارج از اسکاندیناوی را به عهده گرفت.

Stefan Sowitsch & Co.KG ، در سال 1914 تاسیس شد. این شرکت Sowitsch Aktiengesellschaft تا سال 1999 و بعدا Kone Sowitsch AG نام داشت. در سال 1994 ، مونتگومری آسانسور ، تولید کننده آمریکایی آسانسور و پله برقی را خریداری کرد.

2 - Schindler 

Schindler Aufzüge AG ، متعلق به Schindler Holding ، یک شرکت سوئیسی مستقر در Ebikon ، در کانتون لوسرن است که به ساخت آسانسور و پله برقی اختصاص دارد.

این شرکت در بورس سهام سوئیس فهرست شده است. این شرکت که در سال 1874 در سوئیس تاسیس شد ، تقریباً استخدام می کند.

57000 در سراسر جهان و بیش از هزار نقطه فروش در 5 قاره. شیندلر بزرگترین تولید کننده پله برقی در جهان و دومین تولید کننده آسانسور در پشت شرکت رقیب آمریکایی خود Otis Elevator است. شیندلر با سیستم های حرکتی روزانه بیش از 900 میلیون نفر را آواره می کند.

این شرکت در سال 1874 توسط رابرت شیندلر در لوسرن تاسیس شد و در سال 1889 با ساخت آسانسور شروع به کار کرد. در سال 1906 ، اولین شعبه خارج از کشور در برلین ، آلمان تأسیس شد و در سال 1937 اولین شعبه ماورالنهر در برزیل ایجاد شد.

در سال 2000 اولین طناب مصنوعی کاملاً مصنوعی ("شیندلر آرامید") راه اندازی شد و در سال 2006 هویت شرکتی جدیدی با آرم مدرن تر "شیندلر 1874" ایجاد شد. در سال 2009 شرکت Saudi Elevator Corp خریداری شد.

3 - Fujitec

شرکت Fujitec ، آموزشی ویبولیتین - یک شرکت ژاپنی چند ملیتی ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بالابر.

این شرکت در سال 1948 تاسیس شد و تجهیزات بالابر ، آسانسور ، پله برقی و نوار نقاله مسافر را تولید و طراحی می کند.

این شرکت دارای دو کارخانه در ژاپن و همچنین کارخانه هایی در شهر اینچئون (کره) ، در شهر چنای (هند) ، در شهر میسون آمریکا (اوهایو) ، در تایوان و چین است.

این شرکت در بورس سهام توکیو فهرست شده است. برای سال مالی 2017 ، درآمد خالص شرکت 8.8 میلیارد ین (83.5 میلیون دلار آمریکا) بود. تعداد کل کارکنان شرکت 9931 نفر است (2018).

فوجیتک نصب تجهیزات بالابری خود را در ساختمان ساختمان اداری Queensway در هنگ کنگ طراحی کرد. و همچنین آسمان خراش های Shinjuku Center Building و Abeno Harukas در ژاپن. در اروپا و روسیه امکانات تولید ندارد ، محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان وارد می کند.

4 - Otis Elevator Company

شرکت اوتیس آسانسور پیشرو در تولید سیستم های آسانسور و پله برقی است. این شرکت در سال 1853 در یونکرز ، نیویورک ، ایالات متحده توسط الیشا گریوز اوتیس تاسیس شد. این شرکت پیشگام توسعه سیستم ایمنی آسانسور اختراع شده توسط اوتیس بود که در صورت خرابی کابلها یا پولی ها (یا بالابر) از مکانیزمی برای متوقف کردن کابین آسانسور استفاده می کند.

تحولات انجام شده توسط اوتیس امکان ساخت آسمان خراش های مجهز به سیستم آسانسور آسان را فراهم کرد. اوتیس در چندین معروف ترین ساختمان مانند برج ایفل ، ساختمان امپایر استیت ، مرکز تجارت جهانی ، برج وحشت منطقه گرگ و میش ، برج های دوقلوی پتروناس ، برج CN ، برج اسکایلون و برج خلیفه آسانسور نصب کرده است.

در حوزه تجاری در اسپانیا ، اوتیس علاوه بر قرار دادن آسانسور در برج Mapfre (بارسلونا) یا برج پیکاسو و برج Repsol در مادرید ، برای هتل های اصلی هتل نیز کار کرده است. همچنین آسانسورها را در فروشگاه های El Corte Ingles قرار می دهد.

 

5 - ThyssenKrupp

ThyssenKrupp AG یک صنعت فولاد آلمان است و بزرگترین شرکت در کشور است که به ذوب و جعل فولاد اختصاص دارد. دفتر مرکزی ThyssenKrupp در شهرهای Essen و Duisburg واقع شده است.

این شرکت از ادغام دو شرکت فلزی آلمان در سال 1999 ، Thyssen AG و Krupp ایجاد شده است.

این شرکت فراملی از طریق سه بخش شرکتی فعالیت می کند: فولاد ، کالاهای سرمایه گذاری و خدمات. اولین مورد به تولید فولاد ساختمانی و فولاد ضد زنگ اختصاص دارد.

بخش دوم به نوبه خود به سه بخش آسانسور ، صنعت خودرو (قطعات مونتاژ) و فن آوری (ابزار ، محصولات پالایشگاه ها و درهای صنعتی) تقسیم می شود. بخش سوم مربوط به ساخت محصولات مهندسی است.

ThyssenKrupp یکی از شرکت های تهیه آسانسور برای مترو مادرید ، بارسلونا ، بیلبائو ، والنسیا و رنف است. برخلاف بالابرهایی که امروزه نصب شده اند و بالابرهای کششی اتاق ماشین ها هستند ، آسانسورهای نصب شده قبل از سال 2004 بیشتر هیدرولیکی بودند (با پیستون کار می کردند).

6 - Cibes Lift

Cibes Lift یک تولید کننده سوئدی آسانسور کم سرعت برای ساختمانهای خصوصی و عمومی با درایو دوک است. دفتر مرکزی شرکت که بالابرهای سکویی ، کابینی و پله ای تولید می کند ، در Gävle واقع شده است.

Cibes Lift در سال 1947 توسط مهندس سوئدی Bertil Svedberg به عنوان یک شرکت تولید کننده آسانسورهای باری تاسیس شد.

اولین بالابرهای مسافری در اواسط دهه 1960 معرفی شدند و اولین سری بالابرهای سکویی در اوایل دهه 2000 در کارخانه ای در روستای Järbo توسعه یافتند.

در سال 2012 ، Cibes Lift به گروه Cibes Lift تبدیل شد و مقر و تأسیسات تولیدی خود را به Gävle ، 200 کیلومتری شمال استکهلم منتقل کرد. این شرکت از آن زمان گسترش یافته و اکنون بالابرها را در 50 کشور جهان به فروش می رساند. در همین حال ، این گروه حدود 560 نفر را استخدام می کند (2018).

این شرکت در 50 کشور شبکه توزیع و در 15 کشور دفتر دارد. در سال 2018 ، فروش بیش از 1 میلیارد کرون بود.

این شرکت همچنین یکی از اولین 24 شرکت اروپایی بود که انجمن پلتفرم و پله اروپا (EPSA) را تأسیس کرد. Cibes Lift Deutschland GmbH در پاییز 2018 تاسیس شد.

خطوط تولید این شرکت آلمانی را می توان به بالابرهای سکویی و بالابرهای کابین تقسیم کرد ، که به نوبه خود بخشهای بالابر خانگی ، آسانسورهای مسکونی و بالابرهای باری را پوشش می دهد.

7 - Kleemann

Kleemann Design رویکرد جدیدی برای تجربه سفر عمودی است ، چیزی بیشتر از انتخاب کابین آسانسور ، درب ، دکمه ها و صفحه های کاری. متشکل از سه سری مختلف ، آینده ، مدرن و کلاسیک ، فضای آسانسور را به یک محیط منحصر به فرد برای کاربر مدرن تبدیل می کند.

ایده آل ترین راه حل برای مشکل ایجاد مکان های جدید پارکینگ ، با سیستم های پارکینگ و بالابر اتومبیل. سیستم های بالابری با فن آوری بالا با انعطاف پذیری در طراحی پله ها (بالابر نردبان مخصوص صندلی های چرخدار و سیستم های بالابر صندلی).

KLEEMANN یکی از معدود شرکت هایی در اروپا است که سیستم های آسانسور کاملی را ارائه می دهد که طیف کاملی از راه حل های آسانسور هیدرولیک یا آسانسور مکانیکی را با ، یا بدون موتورخانه ارائه می دهد.

علاوه بر راه حل های کامل ، بسته به نیاز هر پروژه امکان انتخاب سیستم های فرعی (درب آسانسور ، کابین ، سیستم های الکترونیکی و ...) را نیز فراهم می کند. علاوه بر این ، راه حل های نوسازی آسانسور KLEEMANN به راحتی و انعطاف پذیر می تواند نیازهای ایمنی جدید هر آسانسور قدیمی را برآورده کند.

راه حل ایده آل به عنوان آسانسور مسکونی یا تجاری ، برای هر ساختمان با محدودیت گودال و فضای سر برای بار نامی از 450 کیلوگرم تا 1.000 کیلوگرم.

FlexyLIFT به معنای انعطاف پذیر ، پیشرفته ترین محیط ، محلول هیدرولیکی سازگار با محیط زیست توسط KLEEMANN است.

8 - Stannah Lifts

Stannah یک تولیدکننده راه پله است که در شصت کشور مستقر است و دفتر مرکزی آن در اندور انگلیس واقع شده است.

با تولید بیش از 750،000 دستگاه راه پله ، آسانسور استنا بزرگترین تولید کننده جهان است.

Stannah France حقوق ، پیچ ها و سازگاری خارجی را با انواع پله ها می فروشد. این شرکت همچنین با ارائه سکوهای بالابرنده ، اما همچنین آسانسورهای شخصی و آسانسورهای داخلی ، یک بازیگر اصلی در ارتفاع عمودی است.

استنا در سال 1867 توسط جوزف استنا در لندن تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در محله Southwark قرار داشت و در اوایل قرن 20 در منطقه Bankside نقل مکان کرد تا زمانی که در حمله رعد اسا لندن در سال 1940 تخریب شد ، مورد استفاده قرار گرفت.

امکانات جدیدی در محله Southwark ساخته شده است. این شرکت در سال 1974 لندن را به مقصد آندور ترک کرد و سال بعد شروع به تولید پله برای افراد کرد.

استنا 500،000مین پله راهپیمایی خود را در فوریه 2011 هنگام بازدید شاهزاده ولز از مقر اندور تولید کرد. استانا در سال 2010 در ساندی تایمز برترین آهنگ 250 توسط ساندی تایمز در رده 176 قرار گرفت و 250 شرکت بازار میانه را بر اساس گردش مالی خود رتبه بندی کرد.

منبع: https://tehrankelaymer.com/Top-Ten-Elevator


می پسندم نمی پسندم